Sabre Polska to nie tylko dostawca rozwiązań technologicznych dla linii lotniczych oraz branży turystycznej. Nasza firma to także miejsce, w którym każdy może rozwinąć skrzydła i zdobyć nowe doświadczenia. Między innymi dlatego, że Sabre Polska z biegiem czasu zaczęło odgrywać coraz bardziej strategiczną rolę w ramach globalnej organizacji. Najlepiej świadczą o tym historie naszych pracowników:
– Moja ścieżka kariery w Sabre Polska była bardzo ciekawa. Zaczynałem jako programista, a obecnie jestem odpowiedzialny za istotny dział związany z zapewnieniem wsparcia operacyjnego lotów dla linii lotniczych – mówi Lucjan Sosna, obecnie na stanowisku dyrektora.
– Kiedy 14 lat temu rozpoczynałem pracę w Sabre Polska, pracowaliśmy tutaj w 200 osób. Strategiczne decyzje były wówczas podejmowane przede wszystkim przez ludzi z głównego oddziału w Dallas. Z czasem zaczęło się to zmieniać. Obecnie wiele strategicznych produktów Sabre, takich jak Sabre Red 360, AirShopping i wiele innych, jest wytwarzanych głównie w Krakowie i to tutaj zapadają najbardziej strategiczne decyzje dotyczące tych obszarów – opowiada wiceprezes Tomasz Przybylik.